سولات متداول کاربران | سوسره
در این بخش به سوالات عمده و متداول کاربران پاسخ داده شد و اگر سوالات شما در این بخش قرار نگرفته با تیم پشتیبانی سوسره تماس بگیرد تا در اسرع وقت پاسخ شما داده شود .

پرسش های متداول کاربران

نحوه رزرو

  • چگونه می‌توانم یک اقامتگاه را رزرو کنم؟

پس از ثبت‌نام یا ورود به سایت سوسره ، با استفاده از گزینه‌ی “انتخاب شهر”، مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از یافتن اقامتگاه مناسب، با استفاده از تقویم اقامتگاه (درصورت استفاده از موبایل با انتخاب دکمه‌ی درخواست رزرو، تقویم اقامتگاه برای شما نمایش داده می‌شود)، تاریخ رفت و ‌برگشت و تعداد همراهان خود را وارد نمایید و درخواست رزرو را کلیک کنید.
منتظر بمانید! پیام میزبان حاوی پر یا خالی بودن خانه حداکثر تا ۲ساعت، برای شما به صورت پیامک، ارسال خواهد شد. در صورت خالی بودن اقامتگاه، لینک پیش‌پرداخت برای شما پیامک خواهد شد. هم‌چنین شما می‌توانید از پنل کاربری وارد صفحه‌ی “سفرهای من” شوید و با انجام پیش‌پرداخت، درخواست خود را نهایی کنید.


  • چگونه می‌توانم در سایت ثبت‌نام کنم؟

با انتخاب گزینه‌ی “حساب کاربری” در نوار بالا سمت چپ و وارد کردن مشخصات فردی و شماره موبایل، می‌توانید به صورت رایگان حساب کاربری خود را ایجاد کنید


  • چرا تقویم اقامتگاه، خالی بودن آن را نمایش می‌دهد ولی بعد از درخواست رزرو، میزبان اعلام پر بودن می‌کند؟

تایید درخواست شما، منوط به پذیرش شرایط درخواست شما از طرف میزبان می‌باشد. میزبان بنا به شرایط درخواست، می‌تواند آن را تایید نکند.


  • چطور می‌توانم از وضعیت درخواست‌هایم مطلع بشوم؟

می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی “لیست رزروها” وضعیت تمامی درخواست‌هایتان را مشاهده نمایید.



ارتباط با میزبان

  • چگونه می‌توانم شماره تماس میزبان و آدرس اقامتگاه را دریافت کنم؟

بعد از انجام پرداخت، شماره تماس میزبان و آدرس اقامتگاه برای شما پیامک خواهد شد. شما می‌توانید جهت هماهنگی برای تحویل کلید با شماره درج شده از میزبان، تماس حاصل فرمایید.



لغو و کنسلی

  • بعد از ثبت درخواست رزرو (قبل از پیش‌پرداخت)، برنامه‌ی سفرم تغییر کرده است؛ چگونه درخواست رزرو را لغو کنم؟

برای لغو درخواست ثبت شده با شماره 09387029322 تماس بگیرید.


  • بعد از نهایی شدن رزرو (پس از انجام پیش‌پرداخت)، برنامه سفرم تغییر کرده شده است؛ چگونه می‌توانم رزروم را کنسل کنم؟

برای کنسلی رزرو قطعی و پرداخت شده، حتما به صورت تلفنی با پشتیبانی سوسره تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس : 09387029322

آدرس ایمیل : sosere.ir@gmail.com


ثبت اقامتگاه

  • چگونه میتوانم میزبان شوم؟

بعد از ثبت‌نام در سایت، گزینه‌ی "میزبان هستم" را انتخاب کنید؛ سپس پروسه ثبت مشخصات و آپلود عکس‌های اقامتگاه را انجام داده و منتظر تایید اقامتگاه از طرف کارشناس‌های سایت شوید. بعد از تایید، آگهی اقامتگاه شما در سایت نمایش داده می‌شود.



سفرهای من
مورد علاقه
حساب کاربری